AD-DHIYA'

Tuhan, Jadikanlah Aku Cahaya!


Tahniah Dan Syabas

Hamdalillah!


Syukur program Ilajul Qulub (IQ'11) bisa berjalan dengan lancarnya mengikut apa yang dirancangkan. Bertemakan ‘Untukmu Mahasiswa’ kami ahli jawatankuasa program serta Persatuan Mahasiswa Usuluddin (PMUS) mengucapkan tahniah kepada semua yang terlibat menjayakan program ini.


Sekalung tahniah dan penghargaan kepada pengarah program, akh Mustaqim (Diploma Usuluddin Semester 3) yang telah berusaha dan bekerja keras demi menjayakan program IQ kali ini. Tahniah juga kepada seluruh jawatankuasa, adik-adik peserta IQ'11 dan semua yang terlibat menjayakan program ini.


Terima kasih diucapakan kepada pihak TQHM consultant kerana sudi berkongsi sesuatu untuk mahasiswa/i Dip FKI UniSZA.


Jutaan terima kasih kepada pihak universiti khususnya Bahagian Hal Ehwal Pelajar UniSZA kerana sudi memberi ruang kepada kami untuk berprogram sambil beribadah.


Bagi pihak penganjur, besar harapan kami agar IQ kali ini mampu menyuntik kesedaran ber’syariat’ dalam hidup para mahasiswa/i khususnya di fakulti FKI. Manfaatkanlah apa yang telah anda perolehi dalam program ini. Buktikan titis air mata yang kita tumpahkan malam itu adalah isyarat kepada sebuah keinsafan dan taubat.


Yuk, buktikan kepada semua kitalah mahasiswa/i Islam.


Akhirnya, mohon ampun atas kekurangan dan kelemahan sepanjang program ini berlangsung. Moga-moga kita semua diberkati dan dirahmati oleh Allah ta'ala.


Seerru ala barakatillah!


ZAID ABDUL
Yang Dipertua
Persatuan Mahasiswa Usuluddin
Sesi 2011/2012

0 ulasan: